השר כץ בנתיב האבות: "אין סיבה להרוס"

איתי גדסי No Comments on השר כץ בנתיב האבות: "אין סיבה להרוס"

השר חיים כץ סייר בגוש עציון | בביקורו בשכונת נתיב האבות אמר: "מאמין שניתן למצוא פתרונות, להציל את הבתים ושמקרה כמו עופרה לא יחזור"

השר כץ, ראש המועצה ונציג תושבי 'נתיב האבות'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהמשך למאבק נגד הריסת 15 הבתים בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון. ביקר היום (שני) השר העבודה והרווחה חיים כץ (הליכוד) בשכונה יחד עם ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, עמי גיברצמן נציג תושבי השכונה ותושבים נוספים.

הסיור החל בשכונת נתיב האבות שביישוב אלעזר בגוש עציון מלווה בראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, עמי גבירצמן נציג תושבי השכונה. במפגש הוצג בפני השר כץ, גודל האבסורד שבפסק הדין ונסיון דרכו למצוא פתרון כנגד הריסת בתי השכונה.

השר חיים כץ אמר: "אני מאמין שניתן למצוא פתרונות, להציל את הבתים ושמקרה כמו עופרה לא יחזור. אין סיבה שבגלל  2% של בית שיושב על קרקע במחלוקת, שממילא לא ניתן להשתמש בה, נהרוס חיי משפחה שלמה".

ראש המועצה האזורית, גוש עציון, שלמה נאמן אמר: "הצגנו בפני השר כץ את גודל האבסורד שבפסק הדין המורה על הריסת הבתים בנתיב האבות. אנחנו מבקשים מהממשלה ומשריה לקחת אחריות על התושבים שבתיהם מיועדים להריסה, לטפל ולמנוע את ההרס הקרוב".

תושבי נתיב האבות אמרו: "השר כץ אמר שלא יעלה על הדעת להרוס בתים שרק חורגים מעט מאדמות המדינה והוא בטוח שבגץ יאפשר זאת. כמו כן, הבטיח השר כץ לגייס את משה כחלון למאמץ".



0 תגובות